پايگاه دوستان ولايي و اهل بيتي صدا و سيما

پايگاه دوستان ولايي و اهل بيتي صدا و سيما


 

 

بدینوسیله از تلاش ها و زحمات ارزشمند

جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جواد طوبایی 

تولیت آستان مقدس امام زاده یحیی (س)تهران

که هم زمان با عمل قلب باز در مراسم دعای ندبه به دعا و توسل برای این بنده کمترین خدا مشغول شدند و سپس پس از عمل جراحی ، خود و همسر مکرمه و متعاقباً فرزند محترمشان ( سرکار خانم دکتر عاتقه طوبایی متخصص بیهوشی ) به دفعات و به طرق مختلف از جمله حضور و عیادت در منزل پیگیر احوال اینجانب شدند . همچنین تلاش های شایسته و در خور تقدیر دیگر فرزند برومندشان جناب علی آقای طوبایی (از مسئولین اداره کل نظارت و ارزشیابی بهداری ناجا) که منتهی به تصمیم خوب و به موقع برای عمل قلب باز شد تقدیر و تشکر وافر دارم .

خداوند روح پرفتوح پدر گرامشان عالم ربانی و فقیه صمدانی مرحوم آیت الله حاج شیخ حسینعلی طوبایی و ابو الزوجه ایشان عالم ربانی مرحوم آیت الله حاج شیخ علی اکبر طوبایی را با حضرت اباعبدالله الحسین محشور نموده و این خانواده مکرم  را از دست آن حضرت پاداش نیک عطا فرماید .

 

                                                                       احمد طوبایی



نویسنده: احمد طوبايي ׀ تاریخ: دو شنبه 24 / 12برچسب:جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جواد طوبایی ,تولیت آستان مقدس امام زاده یحیی (س)تهران, ( خانم دکتر عاتقه طوبایی متخصص بیهوشی ),علی آقای طوبایی (از مسئولین نظارت و بازرسی بیمارستان ناجا), ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , imamrezatv.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com